Followers

Wednesday, September 14, 2011

angan2 mat jenin!!!

Assalamualaikum...
korang sume sihat??
so, apa aktiviti korang time2 weekend erk??
mesti happening gilerk kan...

actually weekend aku ni xdak laa best sangat..
just gi open house jer..
tapi memandangkan next 2 aku nak konvo...
aku ingatkan dapatlah mencari barang2 konvo yang xckup..uhuhu

minggu ni ramai plak orang datang umah akak aku..
mula2 pakcik ngan cik yam datang..
kebutlan diorang balik dari beraya di kampung pakcik aku di sebelah johor..
so, alang2 dah dekat diorang singgah lah kat umah akak aku ni..uhuhu...
memang best la..dah rasa macam dekat kedah plak sebab dapat kumpul ramai2..
after pakcik ngan cik yam aku datang sempat jugalah diornag bermalam walaupun just semalam je kan..
so the next is mak ngan ayah mentua akak aku datang dari kedah..
sepanjang minggu 2 xhenti2 orang datang...
maklumlah sebelum2 ni xdak sapa pun yang sudi datang melawat kitorang kat sini..
sob3 (tetiba plak wat ayat sedih kan??sudahlah ko...)
so, sepanjang mak ngan ayah mentua akak aku ada kat sini kitorang laa bawa diorang jalan2 kat sini..
disebabkan ayah ngan mak mentua akak aku ni nak bershopping dekat ikea..
so, aku ni just follow je..
(padahal dalam hati nak gi jalan tar ni semua gara2 nak cari tudung untuk konvo..)
tapi..harapan hanya tnggal harapan...sob3 sadis tol...
k fine xdak sapa nak layan sedih ko 2...

berbalik kpd citer kat ikea...
almaklum je lah bila time gi ikea ni...
mesti xabis2 ngan berangan...
maklumlah kat ikea kan barang especially utk deco umah memang cantik2..
so bole lah berangan2 kan...

jom usha pic yang sempat aku amek..
hope dream come true!!!




inilah dapur idaman aku...
bila lah aku nak dapat dapur cm gini kan??
sob3..sadisnya..(berangan je laa ko ni..)




jemput minum semua..
sedap tol minum sambil berangan2 ni..
padahal pura2 minum je 2..
tag harga pun ada lagi 2..
ahahaha kantoi plak kan??


sowi lah korang semua bilik i ni semak skit..ehehe
xsempat plak nak kemas tadi..sob3..
(cesss berangan je ko kan..padahal bilik pinjam je ni..)



sowi lah ye korang2 semua..
quality gambar xcantik..
maklumlah gi sana xbawa camera..
just guna camera hp je..
that y jd cam gini...
sob3..sadis je rasa...uhuhu
 k lah berjumpa lagi di next entry..
tata!!titi!!tutu!!!...























written by:
ain.hazirah ♥♥♥

No comments:

Post a Comment