Followers

Sunday, October 9, 2011

Part 2 :~ Pre~graduation Day!!!

Assalamualaikum...
entry aku kali nak continue tentang story time aku konvo aritu..
kejadian ni berlaku sekitar 14-17 September 2011...
walaupun dah agak basi..
tapi ade aku kisah???
xkire nak kongsi gak ngan korang sume...ehehe
(minah ni gilerkk ahh xmalu)..
janji aku bahagia kan..tol x korng2 sume???..ehehe

berbalik kepada citer kite..
actually kejadian ni berlaku sekitar hari ke 2 aku kat sana..
kitorang antar orang yang terawal gi amek jubah...
perghh gilerkk arr semangat kan??
mana x nye kalo x gi amek awal2 takut nnt xdpt size yg sesuai..
bukan pe aku ni dah laa kecik..(Cewahhh kecik arr sgt kan??prasan jer pdahal ko 2 dah ge,uk skrng...waaa k fine!!!)..sob3..

so, kitorng plan punya lah baik nak gi photo shoot dekat area chuping..
alih2 just dapat gi shoot dekat area pauh jer..sob3..
tapi xpe yang penting sesi photo shoot berjalan seperti biase..ehehe..
malas laa nak citer pjg2..

jom usha pic yang sempat kitrong amek..































waaaa sedih plak tgk pic2 ni..
windu arr kt korang sume...
bile lah agak nye ley dpt jmpa agi..sob3..
rasa nak nangis laju2 jer..
T_T







written by:
ain.hazirah ♥♥♥

No comments:

Post a Comment