Followers

Monday, March 12, 2012

Jummm bersukan!!!

Assalamualaikum...


2nd entry utk 2012..
memang hebat bro!!!
ni kes bz + kemalasan yg maha dasyat ni...

tiba2 arini rasa macam mimpi plak nak menulis entry...
aku nak share story ngan korang activity aku sepanjang week day..

memandangkan sepanjang ak di transfer keje di tanjung malim..
dengan ini maka berat badan aku pun makin bertambah...
rasa mcm nak nangis laju2!!!!waaaaaaaaaaaa T_T...
berat ak dah naik sangat2..mama tlllgggggg!!!!...
so, otak aku pun mula laa nak generate pelbagai planning utk mengurangkan berat bdn yg TERLAMPAU nieee...
sedih gilerrkk rasa bile berat badan naik tnpa bole diturun2kan lg...
makin naik ada kot..
so kalo korang ada tip utk trunkan berat badan share laa ngan aku...
siyessly nak tau sgt2 nieee....

untuk turunkan berat bdn aku...
hampir stiap petang or malam aku akan bersukan..
sama ada main basketball or badminton...
so, skrang ni badminton 2 dah mcm activity rasmi stiap mlm jumaat...
nasib aku dapat geng office mate yg suka bersukan..
so bole laa ak kurangkan berat badan aku...

dalam bersukan pun sempat jer ktrong bergambar...
ni laah keje ak bila time tgh tunggu turn nak main badminton...

jum usha pic yang sempat kitorang amek!!!!
zzzaaaaaaasssss!!!!














"BEING HEALTHY IS COOL"
sowi sangat2 kualiti gambar kurang memuaskan..
sbb sume pic  kat atas nie amek guna hp jer..
k laa see u next entry!!!
daaa...

written by:
ain.hazirah ♥♥♥

No comments:

Post a Comment