Followers

Monday, August 1, 2011

edisi ogos...

Assalamualaikum...
wahh arini br ku sedar rupe2nya dah lama xmenulis blog...
dah bersarang dah blog ni rupenya..cian kamu :(
kalo laa sarang ni bole bertelur dan beranak, ak rs dah berderet2 dah anak kan??
uhuhu...
apa2 pun masih blom terlambat utk aku wish selamat menyambut ramadhan al-mubarak utk sume umat islam di seluruh dunia...
sedeynye ingtkan tahun ni dapat lah brpuasa ngan family tapi apakan daya...
aku terpaksa berpuasa di rantau yang jauh...
sob3... T_T
(ekeleyy mcm laa ko 2 gi oversea..cettttt bajet mcm kat oversea plak)..

k lah dah nak tido nie esk nak bangun sahur...
maklum lah bkn nye aku duduk kat umah..so terpksalah bgun sndri..sob2..
kalo kat umah offcoz la my lovely mam yg kejutkan...(isyh2 apa punya anak dara laa...)

tunggu yee next entry aku...
aku nak citer pasal aku gi tgk band...

assalamualaikum sume!!!






written by:
ain.hazirah ♥♥♥






No comments:

Post a Comment