Followers

Wednesday, August 10, 2011

Juadah berbuka a.k.a pencuci mulut~~

Assalamualaikum...
korang ape cer??
sihat??
hope sempena bulan yang mulia ni korang sume sihat2 slalu...

sepanjang bulan ramadhan ni apa favorite mknan korng erk??
mesti byk kan korng borong kat bazar ramadhan??
harap2 korng x membazirlah ye...
xbaik tau bazir2 ni..
itukan amalan syaitan...
(ecece dah mcm ustzah xbertauliah plak aku ni...aissyhhh..)

so, kat sini aku nak share ngan korang sume juadah untuk pecuci mulut...
agak2 apa ye??uhuhuhu...
aku sure nye laa korang sume mst tahu wat ...
ala resipi yang simple2 jer...
apa lagi kalo bukan SARDIN RING...
aku dpt resipi ni dari blog fatin suhana...
thx to fatin suhana bg idea utk try resipi yg simple ni tp sdp...
aku suka sgt..kenyang plak 2..

bahan2 utk wat sardin ring ni pun simple jer..
korang just perlu sediakan roti paratha brand kawan(kalo nk sdp laa..) + sardin...
utk mengetahui dgn lbh lanjut sila rujuk di blog cik fatin suhana ye kwn2..ehehe..

so, ini lah hasilnya SARDIN RING selepas digoreng!!!!!...



inilah akibatnya kalo wat 2 keje dlm 1 masa...
aisyhhh kan dah terlbh garing...
kwn2 jgn tiru mcm ni tau..
xelok..ehehe...
k laa selamat mencuba ye kwn2....



written by:
ain.hazirah ♥♥♥



No comments:

Post a Comment