Followers

Friday, April 29, 2011

♥akhirnyerr...

Assalamualaikum!!!..
harini baru aku berkesempatan nak tulis blogg...
windunye sama kamoo...
sayang jangan majuk2 erk..
pasni i xkan biar u sowg2 lagi...

hari ni merupakan ari terakhir aku sebagai student UniMAP..
waaa sedeyh maaa...
arini last paper aku..
amek kau skali dapat 2 paper trus..penat tol..
tapi berbaloi2!!!...ehehee..

ok seperti yang dijanjikan entry aku kali ni nak citer pasal suatu petang yang xde keje kitorang gi bershooting..
lokasinye just sekitar kangar jer...
alaa shooting sendiri2 jer..
biase laa photografer x pro..
 tapi it so k..
aku suke jer pic2 tue sume...


semasa ktorang sedang photo shoot..
aku ingtkan tempat yang aku pilih 2 bkn kawasan owg lalu...
alih2 ramai plak owg guna jln 2 ptg2 ni..
siap ktorang trserempak ngan sorang makcik ni ngan anak dia..
gilerkk sporting...
mana x nye...
makcik 2 siap jd photograper utk anak dia agi...
gilerkkk arr sempoii makcik 2...
siap sempat kena lagi interview ngan makcik 2...
hahaha klakar tol laa..
pastu tiba2 datang sowg mamat nie naek moto...
mula2 dia usha dari jauh..
kitorng pun wat bodo jer laa..
ingatkan dia 2 kenal makcik 2..
alih2 bile makcik 2 dah blah dr situ..
mamat tue still ade lagi kat situ...
ape lagi kitorang..
ngah penuh rasa curiga..
cepat2 kitorang bersiap & blah dari situ...
spoil tol laa mamat 2..nasib laa dia datang dah memang hujung2 kitorang bergambar..
kalo x..pakat xde laa nak photo shoot nye ptg2 tue....



so, jom usha pic yang sempat ktorg amek!!!








motif utama :- sedang menunggu sang kekasih dtg...cewaahhh!!!hahaha..











motif utama :- konon2 bajet kat oversea tp hampeh jerr!!!..









motif:- just want to testing!!1!!2!!!3!!!...



motif:- spontan pic..tapi xjd pun...teettt!!! T_T




ok laa u ollss...
see u olss next entry....
banyak agi story nak shared ngan korang...
daaaa~~~











written by:
ain.hazirah ♥♥♥

No comments:

Post a Comment