Followers

Saturday, April 16, 2011

♥ shared picture..♥

Assalamualaikum...
selamat berhujung minggu!!!
ape cer korang di hujung2 minggu ni??..
mesti banyak aktiviti2 korang kan...bestnyee...

hujung minggu aku kali ni agak bosan skit...
xde bende yang menarik pun aku wat..
but must study hard for VIVA FYP this tuesday (tapi aku study ke??)...
waaaa takut....
wish me luck yer kawan2...
tapi semalam siap sempat gi aku gi mandi dekat bukit jernih area chuping...
pemandangan kat sana memang superb abiss arr..
first time kowt aku sampai...uhuhu
xpe nanti kalo ade kesempatan aku shared ngan korang pasal bukit jernih erk..

but entry aku kali ni nak shared pasal pic yang aku photo shoot aritu ngan dida n wani..
taktik aku sj jer nak letak pic skit dlu pastu nnt aku story lagi erk ngan korang...
jangan lupe tungguuuu!!! 
(gedikkss gileeerrkkk!!! bajet mcm ade je owg nak baca kan T_T...geeee ade i kesah ke??aauuuwww)...




korang tengok laa betapa sememeh gillerkk shawl aku.... T_T




ini dulu pic untuk kali ni..
see the next entry..
nanti aku upload byk2 agi ye...
wait & see!!!...
daaaa..



written by:
ain.hazirah ♥♥♥

No comments:

Post a Comment