Followers

Tuesday, May 31, 2011

aku kini dan selamanya...♥♥♥

Assalamualaikum!!!
saja nak meng update blog laju2!!!
hahaha...ni laah yang ley aku wat pun time xdak keje camni..

actually ni citer dah agak basi...
kejadian ni berlaku dalam 2 ari yang lepas..ehehe..

kejadian yang berlaku time aku n my family shopping kat SP..
actually just window shopping jer..
ehehehe..

nak beli xde yang berkenan kat hati..
so, keje aku just cuci mata ngan amek gambar..
ehehe..bukan pe sebab aku rasa sejak 2 menjak ni aku dah jarang bergambar..
(alasan jer memanjang aku ni..hahaha)
padahal faktor utama sebab aku xde kamera..
hahaha..cuba kamera ada dlm tangan aku..
hahaha pasti hari2 aku amek gambar..
ni lah satu2 penyakit aku yang paling tahap kronik..
aku xkesah owg nak kutuk aku..
sebab aku memang xcantek pun..
hahaha..tapi ada aku kesah??aku xganggu hdp owg..
so aku punya suka laa nak letak gambar banyak2 pun..
uhuhuhu..uic tetiba je minah ni emo..
ape kess beb???
ok tutup story...

jom kita usha plak pic aku utk entry kali ni!!!
zaaassssss....


















aku ketika dalam delima...uhuhu..
sowi laa kepada sape2 yang xsuka entry aku..
ape2 pun ini sume about my self..
inilah diri aku yang sebenar..
aku xsuka hipokrit...
teeetttt!!!!



written by:
ain.hazirah ♥♥♥


No comments:

Post a Comment