Followers

Wednesday, May 25, 2011

luv story...♥♥♥

assalamualaikum!!!
jawab jangan xjawab..
kalo xjawab berdosa kalo jawab sayang...wink3 ;P

semalam aku baru pas tengok citer luv story in the year...
ehehe in the year ke???teeettttt.....
citer apa lagi kalo bukan citer NUR KASIH..
owg lain dah riuh rendah tengok  dah lama...
tapi aku baru nak gi tengokk....
ciannnn!!!ciaannn!!!

citer dia xde laa sebest mana pun yang seperti owg war-war kan...
nape erk aku ckp cmtu??padahal aku ni pengikut yang setia drama 2..
xpernah miss tau...
bagi aku citer dia terlalu padat..
banyak sangat nak citer lam masa 2 jam...
tapi xpaham pun...ahahhaa..
apa pun aku paling suka shooting pergambaran filem ni...
siyess waa cakap lu memang cantek gilerkk beb...
pas tengok citer ni rasa menbuak2 nak gi JORDAN & MEKAH....
abah ain nak gi sana bole???(sambil wat muka ciann..ehehee)..
rasa nak jer gi amek gambar kat sana banyak2...
cantek sangat ciptaan Allah...
subhanallah...









so, aku bagi citer ni 3 bintang setengah jer laa..uhuhu



written by:
ain.hazirah ♥♥♥

No comments:

Post a Comment