Followers

Tuesday, May 17, 2011

Pre-graduation Dinner PPKAS...weeee ♥

Assalamualaikum!!
Hi u olsss...
Dah lama rasa xtulis blog ni...

uhuhu..baru2 ni aku join satu dinner..
actually last dinner for environmental engineering student..
dinner nie 100% kitorang yang handle sndri..
so, biase laa stakat ade kekurangan skit2 2..
nama pun bdk2 bru blajar kan..uhuhu...
standard arr 2...

pada mlm kejadian..ktorang antara orang yang terlambat sampai...
perghhh segan gak arr nak msuk pd mulanya...
but, bile memikirkan duet yg kiteorang dah laburkan 2 agak byk..
so tebalkan muka je laa...

dinner malam 2 xde lah best mana pun..
but ok laa...
tp bab makanan...
memang xpuas ati gilerkk...
memang xkenyang kowt..uhuhu...
ingat diorang akan serve sorang2..
tp diorang serve utk 1 meja..
memang xcukup arr beb...
dah mcm xsopan plak makan kt hotel tp kena berebut...
ermmm...memandangkan sempena dinner last...
so kitorang enjoy jer malam 2..
aku agak bertuah malam 2..
sebab diorang memang jemput 2 org photografer  utk shoot pic kitorang...
mana x nye salah sorang 2 memang adk aku...
so ape lagi...
memang byk arr gmbar aku mlm 2..ehehe..

jom sama2 usha pic mlm 2..


pic ni sebenarnye kitorang amek before nak blik..
time dinner dah abis pun..tp sk sgt pic nie..weee 

sememeh gilerkk shawl aku...waaaaaa xsuke!!xsuke!!

 aku,chom ngan dieda...

 aku, chom, dieda n wanie...

kami lagi..

 dramik konon..geeee!!!auwww!!!







 pic dah ok tetiba kaki aku plak terpotong..sedeyhh..sob3..Y_Y

Aku & k.huda...cantek sgt k.huda mlm 2..




 sempat jer kan budak 2 tgk kamera..tampar laju2 nak??ehehe..




winduu gilerkk this moment....
hope u oll sume berjaya dalam hidup..aminn....


written by:
ain.hazirah ♥♥♥



No comments:

Post a Comment