Followers

Wednesday, February 23, 2011

♥ alhamdulillah...♥

SALAM..
Hi dear!!!..

alhamdulillah akhirnya aku dapat juga siapkan FYP aku...
FYP= final year project..

tajuk FYP aku :-
A column study on removal of chemical oxygen demand (COD), ammonical nitrogen, sulfate and turbidity using limestone and activated carbon.


setelah penat lelah aku selama hampir 2 bulan lebih..
akhirnya aku dapat siapkan FYP aku..
pasni aku nak kena focus dekat writing report plak..
aduss pening pala aku pasni..
dah laa experiment aku 2 xberapa nak menjadi jer..
yang paling penting aku dah xsabar nak grad...
korang doakan aku berjaya tau...

disebabkan arini aku dapat siapkan lab aku awal..
so, ape lagi..
agak2nya apa erk??
cer teka??cer teka??ehehe...
mestilah aku kacau dieda ngan wani wat lab...
lab diorang kat lab building..
lab yang kitorang xkan masuk kalo xde owang wat FYP...uhuhu..


hahaha cian dieda...
tension tol muka dia sebab aku asyik kaco dia jer tadi..
memang kecoh abiss arr lab tue..
nasib xde sapa2 lam lab tue..
itupun dieda asyik tersalah wat jer...
apa2 pun sowi yer dieda aku kaco ko tadi...
x terlintas pun nak kaco ko..ehehe..
(padahal memang niat nak kaco pun)..
sabar jer laa..uhuhu.. ;)






alahai selekeh giler aku ni...
ni pic time aku wat lab...
sempat je aku ni berposing...
siap bg peace 2 yang xtahan..
adoiiyaaii..
sabo jer laa...
apa2 pun hope korang semua wish me luck for my final year project...
luv u ollss~~



written by:
ain.hazirah ♥♥♥




No comments:

Post a Comment