Followers

Friday, February 11, 2011

♥ off to class ~~♥

Selamat hari jumaat!!!..
salam semua..
-
-
-
before that, aku nak wish hepi anniversary wat..
dot!!
dot!!
dot!!
ehehe... tanggal 11/2/11...
cantik kan no ni???
-
-
-
kita sambung balik erk!!!...
dalam buhsan2 pun sempat agi ak post blog..
sapa nak tengok pic aku yang selekeh time gi klas..
ley baca entry aku sampai abis k..
tapi owg cakap standard laa bdk engineering memang selekeh..
xpandai bergaya langsung..
padahal aku je kowt yg selekeh...

apa2 pun jom kita usha pic aku time kat klas!!!...
-
-
-
-



inilah pic aku yg selekeh gi klas..
aku memang xcun pun..
so pakai apa pun nampak selekeh jer..uhuhu
ak memang pakai syria jer gi klass...
bukan apa..
sebab senang sarung jer..
tudung pun xyah iron..ehehe
pemalas gilerkk aku ni..
ni kalo mak metua tengok awal2 dah kena reject ni..hahaha





gilerrkk skema..
pic ngan jaket unimap 2 yg xtahan..
hahahaha..
jaket yg terbaekkk dari ladang..



aku time ngah klas thinking skill...
ngah tunggu lecturer dtg..
buhsan dowh..
dah arr ngantuk tahap cipan ni..
so ni laa keja aku..
snap gambo...



 time ni aku  ngah dengar lecture...
buhsan dowh..
ni laa keja aku..
hahaha..
pic yg aku amek main nyorok2 plak..
bajet xnak kasi owg nampak..
ehehe...
harap2 xde laa sapa yg perasan ak asyik dok amek gambar jer..

aku rasa sampai sini dlu laa entry aku utk kali ni..
kalo aku rajin nanti aku pos new entry erk..





written by:
ain.hazirah ♥♥♥




No comments:

Post a Comment