Followers

Thursday, February 17, 2011

♥kisah disuatu petang...♥

salam...
selamat petang korang!!!..

petang2 camni bosan plak...
perut pun dah berbunyi ni...
aduss..
bila laa housemate2 aku nak bangun ni..
xsabar ni nak mkan laksa kuala perliss..
bau dah mencucuk2 hidung dah..
sabar laa wahai ain!!!..
housemate aku slalu cakap aku ni badan jer kecik tapi makan masya allah punyalah banyak..
ehehe..aku akui memang aku ni makan banyak...
mangsa2 teman aku makan bila lapo slalunya dieda laa..
ehehe..cian dia xdapat nak diet..
ehehe..
so, sambil2 tunggu diorang bagun aku teringat 1 novel ni..
budak2 umah aku cakap memang best giler..
so, apa lagi..
aku mula lah membaca..
-
-
-
tajuk novel : Lafazkan Kalimah Cintamu..
penulis : Siti Rosmizah..
-
-
-
-
korang bacalah..
rugi kalo xbaca..
citer dia best sangat...
part sedey bole wat kite nangis..
tapi bila part kelakar 2 memang korang xtahanyer nak gelak..
dah macam orang xbetul dah..
sebab korang akan gelak sorang2..
bacalah..memang best gilerr..
-
-
-
-
sambil baca novel ni perut aku dah banyak kali berbunyi...
waaa laparnye..
sapa nak teman aku makan ni..
hoho..
wahai tuan perut bersabar ye..
jap lagi kite makan ye sayang..
uhuhu...
-
-
-
-



pic ni xde kena mngena pun ngan kisah aku petang ni..
ehehe...saja aku gedik2 nak letak..
motif utama aku bukan ape pun sebab lam gambar ni aku ngan tunggu makanan..
so, situasi sama ngan aku skrang..
itu jer motif aku sebenarnya..
so korang jangan marah ye...






makanan ni pun xde kena mengena ngan aku petang ni..
kalo korang nak tahu makanan ni namanya wonder pet..
cute kan??kan??kan??sedap weyh..
hanya terdapat di kuala perlis jer..ehehe
bila time2 lapo ni...
saje jer aku gedik2 nak letak gambo makanan...

sekian untuk kali ni saya melapor..
see u the next entry..
daa..









written by:
ain.hazirah ♥♥♥


No comments:

Post a Comment