Followers

Monday, February 28, 2011

♥citer basi...♥

Salam..
Hi korang semua!!..
dah lama rasa x tulis entry..
uhuhu bukan apa lately bz skit...

bila dah lama x tulis entry...
inilah jadinya...
xtahu ngarut ape lagi kat sini..ehehe
before that, aku nak kongsi citer aku yang dah basi ni ngan korang semua..
agak2 citer ape erk??..
ahaaa...

jeng!!
jeng!!
jeng!!

bukan citer ape sangat pun...
tapi aku xkira nak citer gak kat korang...
citer time aku gi i-city..
aku gi ngan team netball...
ni bukan lah first time aku jejak kaki kat situ..
sebelum ni aku dah pernah gi dah tapi time aku praktikal dulu..
agak lama aku xgi situ...
i-city ni bukan ade pe pun...
just lampu2 jer...ehehe..
dulu masa first time aku sampai i-city ni memang free..
parking siap sampai ke dalam..
masa tu memang teruja gak arr..
tapi baru2 ni aku gi nak masuk dah kena bayar..uhuhu..
nasib laa aku gi ngan team netball..
so kira free lagi lahh..ehehe
(cess kedekut gak aku ni)..
bukan kedekut tapi berjimat..tol x??tol kan?tol kan??..
so, masa gi sana aku just tumpang bergambar guna camera owg jer..
maklumlah aku xbawa camera pun..ehehe

so, jom usha pic kitorng kat i-city!!!
zaaassssssssss!!!
-
-
-
-
-
-
-

pic ni time kitorang kat mid valley..
masing2 menunjukkan muka kekenyangan..

 i,me and myself..






merenung masa depan..♥♥




wif dieda..♥♥♥




pelik kan korang pic ni..
aku rasa kaki aku dah jadi panjang yang pelik..uhuhu..




akulah anak orked..ehehe..




♥♥♥


pantang ada kamera...
ape lagi ni laa keje kami..ehehe..


marang perapu, marang skreper..
nek ngah nak jampi ni cu..
fuhhhhh!!!..
mesti menjadi punya lahh jampi nek ni..ehehe..



kami tersadai atas jalan...
siap ada bodyguard agi tolong ktorng jaga jalan..
hebat x??hebat x??ehehe...


atas jalan pun kitorng jadi keje..
yang penting dapat posing kan..ehehe..


peace no warr...
tetttt!!!...


hidupni penuh warna warni...
cewahh bermadah plak aku ni...
weekkkkk!!!...


♥♥♥


tengok 2 aku yang paling bersemngat...
cesss xmalu tol aku ni..
kalo bab bergambar aku memang laju..
ade aku kesah??ehehehe...


♥♥♥


target utama nak bagi nampak ziraff..
tapi hampeh..
ape2 thx kepada camera man kitorang yang x bertauliah...ehehe..





nyesal aku amek pic tepi mira..
korang tengok laa..
bertapa ketaranye tinggi kitorang...
ohhh tidakk pendeknye aku!!!!..


akhirnya mission kitorang untuk bergambar nampak ziraff berjaya...
creadit kat kepada camera man..ehehe...


♥♥♥


in memory ♥♥♥..


sekian, itu saje laporan untuk hari ni...
daaa..






written by:
ain.hazirah ♥♥♥




No comments:

Post a Comment