Followers

Tuesday, June 7, 2011

first time...fuhhhhh ♥♥♥

Assalamualaikum..
sihat korang sume??
hope sihat alwayz k..

fuhhhh jadual aku padat btol arini...
start bangun kul 5 pg smpai skrang xtido agi...
kalah time study dlu..ehehe..

akhirnya berjaya gak aku bawa keta ngan beraninya...
hahaha...padahal owg laen bawa keta kehulu ke hilir xkecoh pun..
ko baru bawa sehari dah kecoh beb...
hahaha ade aku kisah ape owg nak kata...
fuhhh arini sakan aku meronda..
start dari pagi tadi antar mama ngan abah aku kat jitra..
pastu balik umah jap pastu kuar blik gi alor star...
wah2 ko jalan sakan erk...
mentang2 xdak sapa guna keta..
hahaha..best plak akhirnya aku dapat juga aplikasikan lesen keta aku...
bole bawa adk aku gi jalan2...
puass sangat2...tapi sepanjang perjalanan cuakk kowt...
tapi bangga gak ngan diri aku beb...
aku dah xsecuak dulu bawa keta..
dah banyak improve...
eheheh....
siap sempat gi tengok wayang tadi...



pic ni before aku nak gerak ke alor star...
dalam cuak2 sempat jer kalo bab2 bergambar...
aisyhhhhh....









written by:
ain.hazirah ♥♥♥


No comments:

Post a Comment