Followers

Saturday, June 25, 2011

SAS BAND...chaiiyokkk!!!!♥♥♥

Assalamualaikum..
sebenarnye dah lama nak tulis entry ni...
tapi line tenet 2 3 arini ni asyikk xbetol jer....sob3..
so arini bru berkesempatan nak update blog..uhuhu..
bajet ade jer owg nak baca kan blog aku ni..
padahal xde sape pun yang hingin nak baca blog ni...
xpe aku xkisah pun...
tujuan aku berblog pun bkn utk owg baca..
just untuk diri sendiri jer..
lebih kurang cam diari laa jg...
nnt bila dah menjaukau 10 thn bila tgk blik entry2 ak sebelum ni mesti teringat balik kenangan2 dlu...
inilah owg panggil the best moment in my life...
kita patut hargai setiap perjalanan hidup kita...
stiap owg ada cara tersendri...
tapi aku pilih dengan berblog..
so kepada sape2 yang xsuka blog ak...
aku xpaksa korang baca k..
slagi aku xkaco hdp owg..ak harap xde jg owg kaco hdp aku..
i hope so...
(ape ke hal aku ni melalut plak....ehehe...)

entry ak sebenarnye nak citer pasal SAS BAND yang gi tgk baru2 ni kat stadium sultan abdul halim...
disebabkan adk aku yang join SAS BAND ni..
so aku ni hanya mmberi sokongan jer..
akak yang baek lah katakan..ecececece...
pirahhh perasan je ko...

congrat aku ucapkan kat SAS band ni sbb dpt first ranking kat M'sia ni...
kagum gilerkk beb...
tengok skali memang xpuass arr beb...
tema kali ni tentang MULAN...
memang best dari sebelumnya...
tapi sedeh sgt xdpt nak join tgk diorng lawan peringkat NATCOMP ngan WORLD kat KL....
mesti lg best tgk diorng lawan kat KL ...
tp apekan daya...
byk tnggungjawab aku yng blom selesai lg kat sni...huhuhu..

i just wish gud luck erk...

jom usha gmbr yg sempat aku amek....zaassss!!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*












All pic taken by haikal photography..
kpd sape2 perlukan perkhidamatan photographer area kdh bole click kat sini...






written by:
ain.hazirah ♥♥♥


No comments:

Post a Comment