Followers

Monday, June 13, 2011

holiday wif family--->> Part 1..♥♥♥

Assalamualaikum!!..
ape cer korang??

waaaa dah lama xtulis blog..
tetiba jer windu gilerkkk kat blog...
lately tenet slow skit..
so xdapat nak berblog...
(cesss xabis2 alasan jer...)

first time aku gi bercuti pakai skirt...
perghh bajet ayu plak..padahal sume sluar jean ak basuh...
sob3..sedey tol...
siyes utk owg yang ganas macam ak memang xsesuai langsung pakai skirt..
dah laa tmpt yang aku gi 2 memang berangin jer..
perghhh seksa gilerkk beb nak jalan...
sumpah pasni xnak pakai dah... T_______T....

dalam xselesa tue ada sowang pelancong arab ni...
tengok aku semacam pastu siap tegur...
hahaha...ape dia ingat aku ni senegara ngan dia ke??...
mana xnye...dah laa aku pakai skirt hitam pastu baju pun hitam siap pakai shawl...
haha ni mst dia rabun dia ingt aku pakai jubah ke??hampehh tol...
sumpahh beb xpakai dah...

k lah ni antara pic yang sempat aku amek...
pic laen aku ngah tunggu camera akak aku..sob3 xdapat2 lagi gmbr 2..
so, ak bole upload skit jer dlu pic yang ada..uhuhuhu..

jom usha!!!...





next entry aku pasal pic kat pantai plak erk...
tungguu!!!..








written by:
ain.hazirah ♥♥♥

No comments:

Post a Comment