Followers

Saturday, June 4, 2011

M.A.I.D...♥♥♥

Assalamualaikum!!..
gud morning every one...
ape kess pagi2 kaco owg tido..
ehehe...

actually skrang ngah dalam mood melayan novel...
ni sume gara2 membe aku yang promote novel ni..
dah lama aku cari novel ni sebenarnya..
tapi tadi aku baru berkesempatan utk mmbeli...hahaa..

novel tue tajuk M.A.I.D...
penulis :- suri ryana...

citer dia mengenai girl ni ngah cr keje...
actually dia sbnarnye penganggur xbertauliah haha cam aku plak..
so di sebab kan terdesak utk dapatkan perkerjaan so dia try apply utk jd pmbantu umah..
tapi pd hakikatnya dia langsung xreti kemas rumah & memasak...
dan utk pengetahuan korang bos dia sangat cerewek..
so utk mengikuti kisah selanjutnya..
marilah kita sama2 baca erk..ehehe..




actually gambar ni xde kena mengena ngan tajuk novel aku 2..hahaha..
motif utama gambar ni sebab mood aku ngah hepi baca novel ni...
k laah nak sambung baca balik..
sambung next entry erk..
Tunggguuuuuuu!!!!




written by:
ain.hazirah ♥♥♥




No comments:

Post a Comment