Followers

Tuesday, March 15, 2011

♥ BLOGGER MENGIKUT NEGERI kELAHIRAN...♥

Salam korang semua!!!
selamat pagi~~~
wah dah lama x wat entry baru...
betul2 bz aku ni...
hahaha..dalam bz2 pun sempat je aku join 1 segment best....
agak2 segmen dr sape erk??
teka laa???cer teka???...
offcoz laa dari segmen dari en. BEN ASHARI...


Kalo korang nak tau lebih lanjut sila laa meng'click' kat pic diatas ni..ehehe..
so untuk menjoinkan diri...
aku perlu menjawab beberapa soalan en.BEN ASHAARI...
ZassSSSSSsss!!!!!
*
*
*
*
*
*
dihadapan masjid zahir, alor setar kedah...
bersebelahan dengan mini i-city alor setar...

*
*
*
*
*
*



Sila ceritakan latar belakang anda
Aku lahir di atas tilam dan bantal yang empuk di kedah,,.
aku memang dilahirkan dan dibesarkan di negeri kedah darul aman...
Anak kedua daripada 4 adik beradik.. 
sekarang aku tinggal di taman melor, pendang, kedah...
(jemput la dtg beraya..hehe)...

Profession anda sekarang?
Masih lagi menuntut di Universiti Malaysia Perlis a.k.a UniMAP...
menuntut dalam jurusan kejuruteraan alam sekitar..
(perghh ayat giler skema dah macam nak wat karangan BM jer)....

Blog favourite anda.. kenapa?
offcoz Ben Ashaari :- sebab dia wat segment yang memang best gilerkkk..
L.O.V.E a.k.a nurul ain :- sebab dia cantekk..ehehe
fatin liyana :- sebab dia bijak + cantek...

Blog yang anda tak suka masuk.. kenapa?
entah laa..
buat stakat skrang blom ada lagi blog yang aku xsuka...uhuhu

Impian anda terhadap blog anda
Impian aku???ape erk??..
jap2 nak pikir..ehehe...
cer teka??agak2 ape erk impian aku??
Teringin nak dikenali ramai kowt..
(kowt jer..offcoz xkan jadi realitinyer..berangan kalahkan mat jenin plak aku ni)...
Ala, tak kisah semua tu..yg penting dpt ramai kawan dan boleh kita share knowledge n whatever yang happening..huhuhh :)



Ok..tu jer kowt untuk laporan aku pagi2 buta ni....
Daaaaaaaaa... :)





written by:
ain.hazirah ♥♥♥

No comments:

Post a Comment