Followers

Tuesday, March 29, 2011

♥weekend wif beloved family...♥

Assalamualaikum!!!
Lamanye aku xtulis entry...
waaa windu sangat nak berblog...
dalam kesibukan camni pun sempat je agi aku nak berblog...
bukan apa..dah xtahan sangat windu nak berblog ni...

entry aku kali ni nak cter benda yang dah lepas..
aktiviti ni berlaku dalam weekend yang lepas...
time aku balik umah...
perghh windu gilerr2 kat umah aku...

so, pada ari yang aku nak blik 2..
mula2 aku nak blik petang tapi mama aku call..
lambat lagi ke nak blik?..
kalo lambat mama aku nak gi umah makcik aku...
aku ape lagi..trus cakap dah nak blik laa ni..
ehehe...masa 2 lebih kurang dalam kul 7 lebih..

so, bila dah sampai umah..
kitorang terus bergerak ke umah makcik aku 2..
rupe2 cousin aku masuk  tournament bowling..
ape lagi jd pom pom girl laa kitorng....
tapi....
hampeh jer...
bile sampai game dah abis....
waa xsempat nak jd pom pom girl!!!..

so, ape lagi pastu kitorang trus gi shopping...
hahaha...bukan shopping mana pun just cuci2 mata jer...


jom usha pic yang sempat kami amek!!!



wif my little sis ilia...





aku ketika lps abis tengok game cousin aku..


semangat untuk bershopping!!
siap bg peace lg..ehehe...








wif jeng!!jeng!!jeng!! 


 wif......>>>> my little bro laa...


also wif my little bro. haikal...





























ni lah pic yang sempat kitorang amek..
quality sangat xcantek..
ade ku kisah??xkire nak letak gak..ehehe..
so, inilah hasilnye...
biase laa amek gambo guna hp jer..
k lahh bersambung di laen entry k..
daa...







written by:
ain.hazirah ♥♥♥

No comments:

Post a Comment