Followers

Thursday, March 17, 2011

♥LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL...♥

image

Sila jawab soalan ini ...

    1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
      semestinya pernah jatuh cinta.aku mencintainya kerana dirinya bukan kerana paras rupanya.

    2. Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
      semestinya tidak..ada apa pada paras rupe kalo hatinya busuk..aku pernah bercinta ngan lelaki tinggi dan kurus..lelaki yang badan berisi pun aku pernah couple..pada masa tu aku rasa dia dah cukup comel dah..

    3. Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
      hidung dan mata...ntah aku suka sangat usha hidung ngan mata owang.. yelah bak kata pepatah dari mata turun ke hati~~~

    4. Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
      yup. aku setuju tapi xsume gak laa..sebab kebahagian bukan terletak pada   perubahan fizikal semata-mata..

    5. Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
      xsume lelaki kacak biasanya kaki perempuan ade jer yang xkacak tapi lagi gatal dari lelaki kacak..pastu nak tackle perempuan yang cantek2 jer padahal diri sendiri xseberapa pun. dan juga xsume perempuan cantek materialistik sebab ade jer perempuan biase yang kikis duet laki..ape2 pun sume ni terletak pada hati..kalo niat kite baek maka baek lah jadinya, kalo x sebaliknye..

    6. Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  ..
      firstly, dia mestilah sayang diri aku ni dan dapat terima diri aku seadanya..pastu mesti sayang family aku dan pandai amek ati family aku..yang paling penting dia mestilah seorang yang jujur,caring, dan xmenipu..

    7. Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
      yup, sangat berpuas ati..yang penting siapa dirinya bukan mencintai sebab fizikal jer..

    8. Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
      agak berpuas ati..tapi rasanya nak kurangkan skit laa berat badan sebab lately berat badan aku makin menaik..uhuhu...

    9. Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
      xperlu...sepatutnya kalo seseorang pasangan tue haruslah menerima diri pasangan masing2 seadanya bukan mengubahnye...

    10. Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
      ntah ler..xpernah mencuba pun..lagipun sebelum ni aku memang dah kurus so xtahu sangat produk2 untuk menguruskan badan ni..






No comments:

Post a Comment