Followers

Thursday, March 17, 2011

♥show Me Your BFF Contest♥

Assalamualaikum...
Selamat hari jumaat semua..

kali ni aku nak join contest lagi...
agak2 ape ye??
cer teka??cer teka??
apa lagi kalo bukan "SHOW ME YOUR BFF CONTEST" dari blog cik nurul kite..

jom laa kite join beramai2..
sebab hadiah yang ditawarkan memang best2..
hadiahnye ialah dress and shawl kowt rugi kalo korang xjoin....
oleh kerana terasa diri takde shawl...
T__T.serious macam takde...
pergi mane2  asyik pakai tudung yang same je...
kesian kan??kan??...*
*
*
*
*
*

 untuk join contest ni korang hanye perlu click jer kat pic kat atas nie..



ini adalah gambar bersama BFF yang dipertaruhkan dalam contest nie..

so, aku nak citer skit..

Dear sayangku nurulbadiah lai yang cantik lagi manis,

aku nak citer pasal BFF aku ni...

kami berkawan sejak dari sekolah menengah lagi..

walaupun kelas kitorang xsama tapi kitorang selalu lepak sama2...

selepas SPM masing2 membawa haluan masing..

sehinggalah hari aku menjejak kaki di university..

kami dipertemukan sekali lagi..

so, nak dijadikan citer rupa2 nya kami mengambil course yang sama iaitu environmental engineering...

sungguh kecik kan dunia ni..

kami menjadi lebih rapat apabila selepas praktikal kami tinggal serumah..

so, bermula dari situ persahabatan kami semakin hari semakin akhrab...
kitorang selalu hangout bersama2...
tengok wayang sama2...
makan sama2..
main bowling sama2..
yang paling penting kitorang minat hobi yang sama...
dimana kami suka travel..

senang cerita banyak coincidence yang same...

so,aku rasa itu jer kowt yang aku nak kongsi ngan korang..

kalo nak ikutkan banyak lagi aku nak kongsi ngan korang, nak ikutkan 7 hari 7 malam pun aku xabis nak citer...




okeh dah...
aku nak tag:-



sesape nak join jom arr !!jom arr!!!








written by:
ain.hazirah ♥♥♥

No comments:

Post a Comment