Followers

Friday, March 11, 2011

♥Part 2:- Program anak angkat di Felda Besout, Sungkai Perak...♥

Salam korang semua!!!
sowi sangat sebab lambat update untuk part 2...
bukan ape tunggu pic dari kamera owg lambat dapat..
almaklumlaahh aku ni tau amek gambo jer kat kamera owg..
inilah akibatnya bila kemera sendiri xde..
sob!!
sob!!
sob!!
sedey nye jadi owg yg xde kamera ni.. :,(..

so, ari terakhir kitorang kat sana memang menyedihkan..
almaklumlah nak kena berpisah ngan family angkat..
walaupun kitorang baru berjumpa baru 2 hari..
tapi kasih sayang diorang amat tinggi nilainya..
budi baik diorang akan ku kenang sampai mati...
(perghhh ayat touching plak aku pagi2 buta ni)..ehehe..
apa2 pun jom kita tengok gombo keluarga angkat aku..
akan ku pastikan suatu ari nanti akan ku jejak juga kaki di felda besout....
marilah kita sama2...

TUNNNGGGGUUUU!!!!!!

Jom sama2 kita usha pic yang sempat aku amek kat sana!!!
zaaassssss!!!!!!

*
*
*
*
*
*
*
inilah family angkat aku...windu kenangan itu ♥♥♥

waaa...gemuknya aku..ohhh tidaakkk!!!!


inilah umah family angkat aku...
bergambar sempena hari terakhir kitorang kat sana ♥♥♥


bergambo bersama adik angkat a.k.a piyan...
thank  a lot kat piyan sebab banyak tolang kitorang sepanjang kitorang dekat sana serta merangkap driver kitorang...
piyan memang sporting giler laa..
memang best sangat...












kenangan malam terakhir di felda besout...






~~all pic alwayz in my memory~~
luv.my.family.&.my.family.angkat.~~♥♥♥~~

♥♥♥
♥♥


written by:
ain.hazirah ♥♥♥








No comments:

Post a Comment